Poslaním Únie sú tie ciele, ktoré do jej právomoci delegujú jednotlivé spolky, alebo ktoré vykonáva z rozhodnutia spolkov, najmä:
Orgánmi Únie sú:
Výkonnou jednotkou Únie je:
- príspevok zo štátneho rozpočtu
- príjmy z činnosti
- dary, odkazy, dedičstvá a iný majetok
Predseda Rady SHÚ: | Egon Krák /SSSk/ |
Členovia Rady SHÚ: | Pavol Bagin /SSSk/ |
Eva Čunderlíková /SMA/ | |
Ondrej Demo /SHuF/ | |
Miroslav Šmíd /SHuF/ | |
Vedúca sekretariátu: | Slávka Ferencová |
Predseda Dozornej komisie SHÚ: | Igor Dibák /SSSk/ |
Členovia Dozornej komisie SHÚ: | Marta Földešová /SMA/ |
Jozef Laborecký /SHuF/ |
Slovenská hudobná únia v zmysle svojich uznesení a v súlade so svojimi koncepčnými zámermi usporiadala v spolupráci so spolkami v nej združenými - Spolkom slovenských skladateľov a Slovenskou muzikologickou asociáciou komorný koncert pri príležitosti VI. ročníka medzinárodného festivalu súčasnej hudby Melos-Étos.
Na realizáciu tohto koncertu sa podarilo angažovať poľské Duo Skowronek z Krakova s programom mimoriadne vysokej umeleckej úrovne. Koncert sa uskutočnil dňa 11.11.2001 v Mirbachovom paláci za účasti viacerých zahraničných hostí Slovenskej hudobnej únie. Podoba programu s dielami z tvorby vynikajúcich a náročných autorov - W. Lutoslawski, I. Parík, M. Stachowski, V. Godár - ukázala, že najdôležitejšou vlastnosťou koncertov z diel súčasnej hudby, resp. moderny je kvalitná hudba ako zrejmý obraz vysokej umeleckej kvality, ktorú žiaľ často nahrádza avantgardný podvod a umelecká bezduchosť. Slovenská hudobná únia a spolky v nej združené chcú produkovať a podporovať predovšetkým umeleckú kvalitu, čoho jasným signálom je práve spomínaný koncert v Mirbachovom paláci.
Witold Lutoslawski (1913-1994)
Partita pre husle a klavír
Allegro giusto
Ad libitum
Largo
Ad libitum
Presto
Ivan Parík (1936)
Listy, päť drobných skladieb pre klavír
I. Pokojne a jemne
II. Opäť jemne
III. Jemne a pokojne
IV. /List dávny/ s pocitm nostalgie
V. Pokojne, s nehou
Marek Stachowski (1936)
Jeu parti
Vladimír Godár (1956)
Sekvencia pre husle a klavír
Ivan Parík (1936)
Nocturno pre husle a klavír
Bogumiła Michałek-Skowronek absolvovala Hudobnú akadémiu v Krakove a postgraduálne štúdium na Hochschule für Musik v Mannheime. Hudobné vzdelanie si rozšírila účasťou na interpretačných kurzoch u V. Meržanova a E. Richepinovej.
Bogumila Michałek-Skowronek získala 2. cenu na Súťaži komornej hudby v Lodži a cenu na Medzinárodnej klavírnej súťaži L. v. Beethovena v Krakove. Účinkovala v krajinách ako sú Poľsko, Francúzsko, Taliansko, Nemecko a Dánsko.
V roku 1999 - pri príležitosti 150. výročia úmrtia Fryderika Chopina uviedla 2. klavírny koncert tohto skladateľa, predvedenie ktorého bolo organizované Akadémiou hudobných umení vo Florencii v spolupráci s Európskym parlamentom a UNESCO a zároveň odvysielané talianskou televíziou RAI. Okrem koncertnej činnosti, klaviristka pôsobí aj pedagogicky na Hudobnej akadémii v Krakove.
Kazimierz Skowronek absolvoval štúdium na Hudobnej akadémii v Krakove v triede K. Danczowskej. Od roku 1988 študoval a pracoval ako asistent na Szymanowského hudobnej akadémii v Katoviciach a roku 1994 ukončil postgraduálne štúdium na Hochschule für Musik v Mannheime.
Zúčastnil sa viacerých interpretačných kurzov /Mannheim, Lancut, Bayreuth, Pommersfelden a i./. V roku 1989 získal 1. cenu a Špeciálnu cenu na 4. medzinárodnej husľovej súťaži v Adelaide /Austrália/. Ďalší úspech nasledoval v roku 1992, kedy získal 2. cenu a Špeciálnu cenu na 3. medzinárodnej súťaži K. Szymanowského v Lodži.
Umelecká kariéra Kazimierza Skowroneka zahŕňa vystúpenia v krajinách ako sú Ukrajina, Nemecko, Austrália, Nový Zéland a Dánsko a taktiež s orchestrami Jeunesses Musicales Orchestra Krakow, Odense Symphony Orchestra, Silesian Chamber Orchestra a ďalšie.
Witold Lutosławski sa hudbe začal venovať už ako šesťročný. Po štúdiu hry na klavíri a na husliach prešiel na varšavské konzervatórium, kde absolvoval štúdium kompozície u W. Maliszewského a hry na klavíri u J. Lefelda. Neskôr sa venoval takmer výlučne kompozičnej práci a dirigovaniu vlastných kompozícií. Jeho dielo si od začiatku získalo mimoriadny ohlas nielen doma, ale aj v zahraničí a stalo sa predmetom veľkého počtu medzinárodných spoločenských ocenení. Keď sa v roku 1994 tvorba W. Lutosławského uzavrela, verejnosť si uvedomila, že odišiel nielen najvýznamnejší predstaviteľ poľskej hudby 20. storočia, ale aj jeden z najvýznamnejších tvorcov profilu hudby našej doby.
Vo svojej tvorbe formuje variant dvanásťtónovej harmónie, originálnu textúru, ktorá vychádza z princípu tzv. ohraničenej aleatoriky i koncepciu makrotechniky riadenej finálnym psychologickým účinkom diela na poslucháča. Týmto ideám ostal verný v celej svojej ďalšej tvorbe, ktorá priniesla celý rad mimoriadnych kompozícií.
Ivan Parík začal hudbu študovať súkromne u A. Albrechta, v štúdiu kompozície /A. Očenáš/ a dirigovania /K. Schimpl/ pokračoval na Konzervatóriu a neskôr na VŠMU v Bratislave u Alexandra Moyzesa. Pôsobil ako dramaturg v Československej televízii v Bratislave /1959-62/ a ako pedagóg. V roku 1990 sa stal profesorom na VŠMU a v rokoch 1994-97 bol vymenovaný rektorom. Ivan Parík bol jedným z organizátorov známych Smolenických seminárov pre súčasnú hudbu.
Vo svojich skladbách uprednostňuje komorné inštrumentálne zoskupenia /Hudba pre Miloša Urbáska, Listy, Meditácia,.../, využíva však aj ľudský hlas - spev alebo recitáciu /Videné zblízka nad jazerom/ a nevyhýba sa ani orchestrálnemu obsadeniu /Musica pastoralis - ktorá odznela i na Bratislavských hudobných slávnostiach, Hudba pre flautu, violu a orchester, Dve árie na fragmenty textu Stabat Mater/. Ivan Parík vytvoril tiež mnoho scénických a filmových hudieb. Venoval sa i teoretickej činnosti /spolu s B. Režuchom je autorom práce Ako čítať partitúru/.
Marek Stachowski študoval kompozíciu u Krzystofa Pendereckeho a hudobnú teóriu na Hudobnej akadémii v Krakove. Je nositeľom ceny Gaudeamus /1968/, ceny Malawskeho súťaže v Skopje /1969/ a 1. ceny medzinárodnej kompozičnej súťaže K. Szymanowského /1974/. Jeho skladby Neusis II, Divertimento, Sláčikové kvarteto č. 2 boli vyznamenané na Medzinárodnej tribúne skladateľov v Paríži v rokoch 1974, 1979, 1990. V roku 1996 bol vyznamenaný špeciálnou cenou Krakovského veľkovojvodstva a roku 1999 získal Cenu Nadácie A. Jurzykowskeho v New Yorku. Marek Stachowski pôsobí aj pedagogicky na krakovskej Hudobnej akadémii a od roku 1979 aj na Jagellonskej univerzite. V období 1979-1984 viedol semináre počas festivalu "Gaudeamus Music Week" a taktiež kurzy kompozície na Rubin Academy of Music and Dance v Jeruzaleme. Marek Stachowski je pravidelným členom medzinárodných skladateľských súťaží. V roku 1993 bol menovaný rektorom krakovskej Hudobnej akadémie.
Vladimír Godár študoval na Konzervatóriu v Bratislave hru na klavíri a kompozíciu u J. Pospíšila. V štúdiu kompozície pokračoval na VŠMU u D. Kardoša. V rokoch 1988-89 absolvoval štipendijný pobyt na Hochschule für Musik und darstellende Kunst vo Viedni. Bol redaktorom hudobného vydavateľstva Opus /1979-88/, vedeckým pracovníkom historického oddelenia Ústavu hudobnej vedy SAV /1988-97/, vedúcim redaktorom časopisu Slovenská hudba /1991-96/. Od roku 1996 prednáša Dejiny estetiky na Filozofickej fakulte UK v Bratislave.
Je držiteľom Ceny J. L. Bellu za skladbu Partita /1985/ a Concerto grosso /1987/, Ceny hudobnej kritiky za skladbu Dariačangin sad /1988/, ceny Zlatý klinec za hudbu k filmu Neha /1991/, je taktiež držiteľom Českého leva za hudbu k filmu Návrat idiota.
Pre viaceré Godárove diela je charakteristické spolupôsobenie dvoch základných východísk: relatívne krátky, lapidárny motivický tvar a rozmerná plocha, na ktorej sa tento tvar realizuje. Osobitnú pozornosť si zasluhuje spôsob, akým dokázala Godárova hudba zarezonovať aj v slovenskom hranom filme /Neha, Všetko čo mám rád, Cudzinci, Záhrada, Orbis pictus, Krajinka/.
Slovenská hudobná únia a spolky v nej združené sa rozhodli revitalizovať svoje dlhoročné zahraničné kontakty. Vzhľadom na skromné možnosti a s pomocou domácich subjektov obnovila svoje kontakty na Českú republiku, Rakúsko, Fínsko a vybudovala si nové, veľmi konštruktívne väzby na viaceré francúzske osobnosti a subjekty. Pozvanie prijali najmä prominentí hostia, ktorí reprezentovali inštitúcie, s ktorými boli možnosti kultúrnych vzťahov už predrokované. Boli to páni Carl Armfelt /Fínsko/, ktorý zastupoval Zväz fínskych skladateľov, Gérard Geay, zastupujúci výskumné a vzdelávacie inštitúcie /Centre de Musique baroque de Versailles, AFAA, CNSMD de Lyon/, skladateľ a dirigent Fabrice Pierre - riaditeľ CNSMD de Lyon a koncertnej sezóny Saisons publique 2001-2002 v Lyone, skladateľ Henry Foures.
Menované osobnosti navštívili
koncerty festivalu Melos-Étos, oboznámili sa so špecifikami hudobného života
Slovenska, podieľali sa na vypracovaní náčrtu francúzsko-slovenskej spolupráce v
kontexte festivalov na Slovensku a ich regionálneho projektového využitia. Na
základe návštevy Banskej Bystrice vyslovili záujem spolupracovať recipročne na
budovaní takých projektov, ktoré obojstranne využijú hudobný život Lyonu,
Bratislavy, Banskej Bystrice, Viedne a fínskych kultúrnych centier.
Naši francúzski partneri informovali vedenie francúzskeho inštitútu v Bratislave o našich plánoch a súčasne Alliance francaises v Banskej Bystrici, vďaka čomu je východisková poloha pre túto spoluprácu dobrá.
Cyklus podujatí Stretnutia s bohémou sa uskutočnil v čase od 15.11.-19.12.2001 v Banskej Bystrici, v rámci ktorého odznelo 5 celovečerných koncertov a dve stretnutia formou besedy. Dramaturgicky bolo toto podujatie orientované na
V rámci podujatia Stretnutia s bohémou 2001 zaznela slovenská tvorba, tvorba európskych skladateľov i chrámová hudba z tvorby starých majstrov. Uskutočnili sa taktiež dve besedy so zahraničnými hosťami - Jánom Valachom a Jánom Martinom.
Cieľom festivalovej prehliadky
Nová slovenská hudba je vytvoriť priestor pre prezentáciu pôvodnej slovenskej
tvorby členov Spolku slovenských skladateľov vo viacerých formách -
orchestrálnej, komornej i elektroakustickej. Význam projektu spočíva v možnosti
predstaviť publiku nové diela slovenských autorov s ohľadom na európsky trend
preferujúci podporu domácej pôvodnej tvorby v konfrontácii s tvorbou iných
národov.
Festivalová prehliadka
Nová slovenská hudba je tradičným podujatím konaným v Bratislave ako bienále,
ktoré sa strieda s medzinárodným festivalom súčasnej hudby Melos-Étos. Prioritou
tohto podujatia je prezentácia predovšetkým nových diel z tvorby slovenských
autorov. V súvislosti s dohovormi s partnermi v zahraničí, ktorí majú záujem o
nadviazanie reciprocity, chceme rozšíriť ponuku o zaradenie niektorých diel
zahraničných skladateľov v interpretácii slovenskými umelcami tak, aby sa
následne mohol zrealizovať projekt vo Francúzsku, ktorý bude zostavený z
najkvalitnejších slovenských diel a ktorý má v súčasnosti pracovný názov
"Slovenská hudba v Lyone".
Festivalová prehliadka sa uskutoční
v Bratislave čase od 9.-16. novembra 2002.
Festival sa koná s finančným príspevkom Ministerstva kultúry SR a pod záštitou ministra kultúry
Spoluusporiadatelia
Spolok slovenských skladateľov, SPolok hudobného folklóru, Slovenská muzikologická asociácia, Slovenská filharmónia, Slovenský rozhlas, Hudobný fond, Slovenský filmový ústav, Asociácia učiteľov hudby Slovenska, Vysoká škola múzických umení, Štátne konzervatórium Bratislava
Festival podporili
Ministerstvo kultúry SR, Cisco Systems, Nadácia-Centrum súčasného umenia, Veľvyslanectvo Spojených štátov amerických, Project Studio, Agrokomplex-Výstavníctvo Nitra, Hlavné mesto SR Bratislava
NOVÁ SLOVENSKÁ HUDBA
2002
9. november, 19.30 Otvárací koncert festivalu
(sobota) Slovenský rozhlas, Štúdio 2
Jurovský Serenáda pre sláčikové nástroje
Machajdík Namah pre sláčikové nástroje*
Krajči Fragmenty pre sláčikový orchester*
Steinecker Prelúdium a quasi una passacaglia*
Fagerudd Arco Naturale pre sláčikové nástroje**
Šimai Spegelresan**
10. november, 10.30 Komorný koncert z tvorby poslucháčov VŠMU
(nedeľa) Mirbachov palác
Bognár
That
love
Paprčka
Simulacrum op.
7
Lejava
Mo(o)nical(l)
Groll
Klarune pre
klarinet a klavír
Milaković Ground pre
akordeón
Papanetzová
Imaginácie I.II.III.
pre klavír
Kmiťová
Nezapamätané, nikdy nezabudnúť
Mária Porubčinová - soprán
Leonard Duna - klavír
Monika Štreitová - flauta
Peter Zwiebel - viola
Andrea Mudroňová - klavír
Branislav Dugovič - klarinet
Ana Krsmanović - akordeón
Magdaléna Dianovská - klavír
Júlia Gálová - hoboj
Mária Kormanová - akordeón
19.30 Komorný koncert
Slovenský rozhlas, Štúdio 2
Dibák Musica da
camera II. op. 67*
Bokes Divertimento, op.
72*
Vajo Pieseň pre soprán, klarinet, violu, bicie
a klavír
Carinola Sens
Interdit**
Bachratá X- treme
Hana Medková - soprán
Jana Pastorková - soprán
Jozef Benci - barytón
Marián Lejava - dirigent
Dychové kvarteto Societa Rigata
Komorný súbor Jonathan Livingston
11. november, 17.00
Koncert elektroakustickej hudby
(pondelok) Slovenský rozhlas, Štúdio 2
Malovec Theorema
Kolman
9 1/2
Ďuriš Sny
Szeghy Story pre
mezzosoprán a mg pás
Domanský Chvála života
Bázlik Epoché
II
Denisa Šlepkovská - mezzosoprán
Jozef Podhoranský - violončelo
19.30 Chrámový koncert
Veľký evanjelický kostol
Piaček Mild Mind pre organ*
P. Martinček Malá detská omša*
Hrušovský Zima, pani biela
Parík
Meditácia pre flautu a organ
Krák Ave Regina Coelorum *
Novák Pastorále a capriccio pre organ
Iršai
Missa pro
liberi pre miešaný zbor*
Marek Vrábel - organ
Monika Štreitová - flauta
Bratislavský chlapčenský zbor
Magdaléna Rovňáková - zbormajsterka
Miešaný spevácky zbor Jána Cikkera
Štefan Sedlický - zbormajster
12. november, 17.00 Komorný koncert
(utorok)
Slovenský rozhlas, Štúdio 2
Konečný
2. sonáta pre
klavír*
Hochel Stereovariácie pre 2 klavíry*
I. Bázlik Štyri skladby pre
dychové okteto
Gahér
Monodráma bez
slov*
Gašparík Musica per pianoforte
e quattro mani
e percusione batteria, op. 45*
Daniela Kardošová - klavír
Peter Čerman - klavír
Tibor Ghillány - klavír
Dychové filharmonické okteto
Jana Valášková - soprán
Rajmund Kákoni - akordeón
Tatiana Lenková - klavír
Richard Mrázik - bicie nástroje
19.30 Koncert z umelecky spracovaného folklóru
Slovenský
rozhlas, Štúdio 1
Jantoščiak Švetovske
A. Móži
Stojí hruška v poli
J. Malovec Podvečer na salaši
I. Bázlik
Dve piesne z Gemera
Faltus
Hriech?
Andrašovan Kamaráti
moji
Dubecký
Vianočné nebo hviezd
Bagin
Dve ľudové
balady*
Domanský
Pod
Makytou
Kubička
Fašiangy
Koňakovská Riekanky a hry
Demo
Helelo, helelo
Čorej
Z dzešatoho valala
Mikuláš Doboš - barytón
Dagmar Bezačinská - soprán
Orchester ľudových nástrojo
vedie Miroslav Dudík
Miroslav Šmíd - dirigent
Spevácky zbor Lúčnice
sóla- Zuzana Karamanová
Eva Planková
Petra Štauderová
Barbora Benzírová
Juraj Chlpík
Rastislav Hajach
Zsuzsanna Hamerlik
Róbert Puškár - píšťalky
Marián Vach - dirigent
13. november, 17.00 Komorný koncert
(streda) Slovenský
rozhlas, Štúdio 2
Janárčeková
Quadratura pre vcl
sólo**
Burlas
Sláčikové
kvarteto č.3
Kardoš
Sláčikové
kvarteto č. 5 op. 58*
Boroš
Sláčikové
kvarteto*
Jozef Lupták - violončelo
Albrechtovo kvarteto
Zuzana Paštéková - I. husle
Anežka Drmolová - II. husle
Ludmila Hošková - viola
Katarína Kleinová - violončelo
19.30 Komorný koncert
Slovenský rozhlas, Štúdio 2
Pospíšil
Sláčikové
kvarteto č. 4, op. 72*
P. Malovec Kyrie*
Rautavaara Sláčikové kvarteto č. 3
op. 18
Zach ...Lie Back In An Arm Chair*
Rudolf
Ymro pre sláčikový kvartet a pás**
Jana Pastorková - soprán
Moyzesovo kvarteto
Stanislav Mucha - I. husle
František Torok - II. husle
Alexander Lakatoš - viola
Ján Slávik - violončelo
14. november, 17.00 Komorný koncert
(štvrtok) Slovenský
rozhlas, Štúdio 2
Pattar
Ombrevive**
Kolkovič Time and Distance pre vcl sólo*
Hatrík Hľadanie piesne
Tandler Prelúdium
a tance pre sólové husle*
D.
Martinček Venovania pre klavír
Andrea Mudroňová - klavír
Ján Slávik - violončelo
Mária Štrbová - husle
Katarína Keblovská - klavír
Zuzana Paštéková - husle
Doris Konrad - klavír (Nemecko)
19.30 Komorný koncert
Slovenský rozhlas, Štúdio 2
Didi Musica da camera pre klarinet a klavír
Sixta Trio pre klarinet, violončelo a klavír
Zeljenka Sonáta pre
klarinet a klavír
Bokes
Inquieto pre
klarinet a klavír op. 49
Ives Piesne výber
Tower Fantasy
(...those harbor lights)**
Maggio Fantasy: Spontaneous Lines**
Garson
Two pieces in the Jazz style**
Sarah Meredith - mezzosoprán (USA)
Milan Paľa - husle
Duo Pegasus (USA)
Jozef Podhoranský - violončelo
15. november, 15.30 Hudba mladých 2002
(piatok)
Koncertná sieň Konzervatória
Koncert uvádza Juraj Hatrík
Kowalski Divertimento V pre 2 klavíry a orchester
Novák Chceme žiť v láske
Zeljenka 31 klavírnych drobností výber
Hatrík Deti píšu Bohu I.
Valenta Tri piesne bez slov
R. Dubovský Kto je?
Bizoň Prerušovaná toccata
Klátik Rozjímanie pre husle, klavír a gitaru
Skladba pre flautu a klavír
Duchnický Farby času
Olejník Klavírní fantazie
Míč Zimní hrátky se zvířátky
Spurná Portréty spolužaček
Uršula Schullerová - klavír
Peter Pindják - klavír
Orchester mladých
Miroslav Šmíd - dirigent
Ženský spevácky zbor Iuventus Paedagogica
Tatiana Kanišáková - umelecká vedúca
Komorný orchester Camerata Academica
Karol Medňanský - umelecký vedúci
Richard Csino - klavír
Matej Hatrík - klavír
Ester Ďurišková - spev
Soňa Macháčková - klavír a spev
Dominika Fáberová - klavír
Žiaci speváckeho oddelenia ZUŠ Ľ. Rajtera
Veronika Martišíková - flauta
Katarína Pokorná - klavír
Monika Pavlačičová - klavír
Pavol Bizoň - klavír
Peter Klátik - klavír
Elena Vinceková - husle
Martin Chren - gitara
Lenka Vidrová - flauta
Peter Duchnický - klavír
Lukáš Olejník - klavír
Martina Valášková - spev
Miroslav Míč - klavír
Marta Švarcová - flauta
Pavla Spurná - gitara
17.00 Komorný koncert
Valenta Chválospevy a vzývania
Kubička Štyri biblické piesne
Iršai Sonáta pre Edvarda Griega
Kolman Take Over*
Berger Korczak in memoriam**
(Fragmenty pre sláčikové nástroje)
Jaroslava Romančáková - soprán
Peter Pažický - klavír
Katarína Krčmárová - soprán
Mária Koledová - mezzosoprán
Martin Šafárik - bas
Karin Sarkisjan - klavír (Arménsko)
Milan Paľa - husle
Violončelový súbor Bra-Vi-Celli
Ewald Danel - husle
Bohdan Warchal - husle
Jozef Hošek - viola
Eva Čermanová - violončelo
19.30 Orchestrálny koncert
Moyzesova sieň
Dubovský Actus
Bodnár Air pre anglický roh a orchester
Betko Trilkovanie trilkov*
Podprocký Fire, fire*
Godár
Tombeau de Bartók*
Štátna filharmónia Košice
Iveta Bachmannová - anglický roh (ČR)
Adriana Kohútková - soprán
Július Klein - klarinet
Peter Breiner - dirigent (Slovensko/Kanada)
16. november, 19.00 Záverečný koncert festivalu
(sobota)
Koncertná sieň Slovenskej filharmónie Reduta
Bagin
Hudba pre
sláčiky
Kupkovič Koncert pre husle a orchester A dur*
Hrušovský Noc
moci*
(fragment zo symfónie)
Zeljenka
Symfónia č.
8*
Slovenská filharmónia
Slovenský filharmonický zbor
Peter Feranec - dirigent
Jan Rozehnal - zbormajster
Martina Fajčáková-Karnoková - husle
* svetová premiéra
** slovenská premiéra
Zmena programu a účinkujúcich vyhradená !
SPRIEVODNÉ PODUJATIA
Ministerstvo kultúry SR v spolupráci so Slovenskou muzikologickou asociáciou
11. november 9.30-14.00
Účelové zariadenie MK SR-Správa kultúrnych zariadení, Biela ul. 3
Okrúhly stôl na tému "Slovenská hudobná kultúra - ako, kedy, pre koho a za čo?
(zamyslenie nad stavom a smerovaním hudobnej kultúry na Slovensku)
____________________
Slovenská hudobná únia v spolupráci so Slovenským filmovým ústavom
"Hudba slovenských skladateľov v slovenskom filme"
Charlie´s Centrum, Kinosála č. 3
12. NOVEMBER 9.00-12.00
Holoubek/Učiteľka, Zimmer/Samo Chalupka, Andrašovan/Rodná zem
13.00-16.00
Malovec/Dita vo vzduchu, Lexmann/Selekcia, Dubovský/Neposlušné koliesko, Stračina/Nevesta hôľ
13. NOVEMBER 9.00-12.00
Berger/Dedo Siváň, M. Bázlik/Kraslice, Novák/Štyridsaťštyri
13.00-16.00
Šimai/Dita na pošte, Kupkovič/Ohnivé rieky, Zeljenka/Drak sa vracia
14. NOVEMBER 9.00-12.00
Ursíny/Údel, Grešák/Vysťahovalec, Bukový/Boxer a smrť
13.00-16.00
Varga/Stavba storočia, Čurko/Boh je pankáč, Godár/Záhrada
__________________
Predaj vstupeniek:
Hodinu pred koncertom v mieste jeho konania
_________
Na koncert 16. novembra 2002
v pokladnici Slovenskej filharmónie, Medená 3, 816 01 Bratislava
tel.: 02/5443 3351, fax.: 02/5443 5956, e-mail: filharm@filharm.sk, www.filharm.sk
pondelok, utorok, štvrtok, piatok: 13.00-19.00
streda 8.00-14.00
__________
Zámerom projektu je príprava dramaturgie VII. ročníka bienále medzinárodného festivalu súčasnej hudby Melos-Étos, ktorý sa uskutoční v Bratislave v čase od 7.-17. novembra 2003. Slovenská hudobná únia spolu s ďalšími organizáciami z poverenia Ministerstva kultúry SR v súčasnosti pripravuje Štatút tohto podujatia.